Topp fem över vitvaror (skapad av Maryam Yazdanfar)

Frilanslistskaparen Maryam Yazdanfar kommer här med ett förslag till topp fem över vitvaror. Jag lovar och svär att inom 48 timmar svara upp med min egen lista över vitvaror. Ett hett tips är att tvättmaskinen kommer att få en framskjuten placering även hos mig, särskilt efter att jag igår skaffat en snygg svanenmärkt Cylinda FT 26.


1. Tvättmaskin. Gärna med inbyggd torktumlare. Varm att krama, praktisk och låter mysigt.

2. Diskmaskin.  För att diska är så erbarmeligt tråkigt. Nu kan man ha hur många som helst på middag utan att sitta i diskträsket.

3. Frys. För att infrysta matlådor kan bjuda på de mest spännande överraskningar.

4. Ugn. För att stek är gott.

5. Bakmaskin. För att nybakt bröd nästan är lika gott.

Kommentarer
Postat av: Nathalie Sundesten Landin

Men asså. Bakmaskin. So 15 minutes ago... Det blir godare att baka på gammalt hederligt vis.

2008-10-17 @ 16:14:53
URL: http://nathalielandin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0