Topp fem över vitvaror (skapad av mig själv)

1. Tvättmaskin. Kan tas för självklar, men är knappast det i en värld där 2,6 miljarder människor saknar tillgång till vatten och sanitet. Jag tycker mycket om min nya tvättmaskin. Viktig!

2. Bordsdammsugare. Perfekt för att snabbsuga upp småsmulor och annat irriterande. Gillar min lilla röda från Electrolux.

3. Frys. Kallt härligt vatten blir ännu bättre med lagom stora isbitar. Gillar för övrigt Wikipedias förklaring av vad en isbit är:

"Isbit är en bit av is"

4. Vattenkokare. Som till exempel kan användas för att tillaga fantastiskt pepparmyntste...

5. Kylskåp. Fast det är viktigt att man håller ordning på hygienen i kylskåpet.

Det godaste jag visste när jag var liten var filmjölk. Det äckligaste jag visste var filmjölk som tagit smak av dåligt förpackade varor med stark lukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0