"Vi misstror regeringen, men tror på Sverige"

Idag:

Vaknar till ett tevesamtal med SvD:s nye kulturredaktör.

Säger hejdå till Anna som försvinner ner för trappen och ut genom dörren.

Sitter i enochenhalvtimmesmöte med diverse kollegor.

Pratar i telefon med Thomas.

Skriver underlag till en debattartikel som kanske aldrig publiceras.

Äter alldeles för sen och onyttig lunch.

Pratar i telefon med Tora.

Skriver underlag inför morgondagens sammanträde i kommunstyrelsen.

Lyssnar på Annie Lennox genom värdelösa hörlurar.

Går på möte med Fonus distriktsråd.

Går till jobbet och skriver ett mejl till Anders Lago.

Har innebandyträning med Kolpenäs Cult.

Plockar ur diskmaskinen.

Läser en bra artikel av Mona Sahlin i Svd.

Lyssnar på Annie Lennox genom halvdåliga datorhögtalare.

Somnar snart.

Kommentarer
Postat av: Anna N

Det här påminner om en lunarstormdagbok du skrev för en massa år sedan. Minns du? Du vaknade hos Martin Hedman och köpte bland annat en burk cola och läste ett gammalt kvarglömt Aftonblad. Tror jag, det är så jag minns det på rak arm...

2009-02-01 @ 00:30:08
URL: http://anna-sugar-pie.blogspot.com
Postat av: Daniel

Går du aldrig på toaletten, mensch?

2009-02-01 @ 13:17:27
URL: http://www.danielmathisen.com
Postat av: Elof

Daniel: Jag har prioriterat bort sådana ego-världsliga ting.



Anna: Kommer ihåg inlägget. Bland det bästa jag någonsin har skrivit. Nu finns det inte mer.

2009-02-01 @ 22:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0